dilluns, 4 de març del 2013

Ministre Fernández Díaz. Que passa amb el meu matrimoni?

Vaig escoltar ahir la notícia i vaig decidir esperar, amb aquesta prudència que estranyament he aconseguit acumular amb els anys. Aquesta prudència que em portava a pensar que potser eren unes paraules tretes de context, (cosa que darrerament és habitual en diferents mitjans de comunicació) Vaig pensar que no havia de jutjar a la lleugera, fos quina fos la imatge que em suggeria el Sr que ha emès les declaracions.

Però ara he de dir que passades 24 hores no només no m'he calmat sinó que quan més les escolto més em bull la sang.


"Visc sense viure en mi" esperant la resposta del ministre Fernández Díaz sobre l'estat del meu matrimoni. No sé si tindrà a bé ell i el seu partit ara al govern declarar il·legal (a hores d'ara).Us poso en antecedents.


El ministre de l'Interior, Jorge Fernández Díaz, ha participat en un col·loqui sobre «Religió i Espai Públic» celebrat a l'Ambaixada d'Espanya davant la Santa Seu a Roma. Allà ha manifestat la seva opinió sobre diferents aspectes com l'assignatura de religió i arribat al punt sobre el matrimoni homosexual ha tingut a bé deixar anar aquesta "lindeza":


«Si ens oposem al matrimoni entre persones del mateix sexe, no podem utilitzar arguments confessionals. Hi ha arguments racionals que diuen que aquest matrimoni no ha de tenir la mateixa protecció per part dels poders públics que el matrimoni natural. La pervivència de l'espècie, per exemple, no estaria garantida »


Val, ministre Fernández Díaz. Crec entendre que per a vostè i els seus, el més important en tot això és "la pervivència de l'espècie". És per això que tots els gais, no tenen dret a formar una família, conviure amb la persona a qui estimen i que això tingui reconeixement legal.


Però ara arriba el meu gran dubte. Què passa amb totes les dones o homes que tenen un problema d'infertilitat? Realment, vist des dels seus ulls també som un perill per a la pervivència de l'espècie. Segons vostè, ¿com quedaria el meu matrimoni? Hauria el meu Sant Espós abandonar-me?, declarar nul aquest matrimoni i buscar una jove fèrtil amb què perpetuar el seu llinatge? (També li dic jo ara,  que no seré qui l'hi posi al cap acabats de fer els 40) ;)


Segons el seu argument no veig ara mateix cap diferència entre un matrimoni gai i el meu, (bé, segons el seu argument ni cap altre, però ara ens centrarem en la "actualitat"). Així que li agrairia que tingués a bé aclarir quin seria l'estat de la meva vida ara mateix i que hauria d'esperar d'ara en avant.



Atentament,
Dona infèrtil.